Eurowag je česká společnost založená před téměř 25 lety. Dnes jsme nejrychleji rostoucím poskytovatelem služeb pro silniční mobilitu v Evropě - se zaměřením na nabídku integrovaného řešení pro silniční dopravu. Ať už se jedná o palivové a mýtné platby, vrácení daní nebo správu vozového parku, jsme zde, abychom našim zákazníkům pomohli s provozem více než 250 000 vozidel v Evropě, Asii a na Středním východě.

ADMINISTRATIVA - BACK OFFICE

Co Vás čeká?

  • Zodpovědnost za celý proces, týkající se distribuce klientských karet
  • Třídění a balení karet, příprava pro odeslání zákazníkům
  • Evidence karet v interním systému
  • Řešení případných reklamací s poštou/kurýrní službou
  • Vyřizování příchozí a odchozí pošty
  • Administrativa
  • Řešení ad hoc úkolů

Co od Vás očekáváme?

  • Dobrá znalost MS Office (Outlook, Word, Excel)
  • Znalost angličtiny - pro komunikaci s našimi zahraničními pobočkami (telefon, email)
  • Pečlivý a zodpovědný přístup
  • Schopnost pracovat samostatně
  • Odolnost vůči rutinní práci - Vaše úkoly se budou hodně opakovat

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zajímavou práci v mezinárodním a multikulturním prostředí - s více než 15 jazyky, tedy všichni spolu mluvíme anglicky
  • Unikátní kulturu „otevřených dveří“ a inovací, stejně jako závazek k osobnímu rozvoji. Do vzdělávání našich zaměstnanců investujeme velké částky
  • Řadu zajímavých a náročných úkolů, stejně jako ambiciózní cíle růstu společnosti
  • Firemní akce, kde slavíme naše úspěchy, např. grilování na střešní terase s výhledem na Prahu nebo pravidelné teambuildingové aktivity
  • Rovné příležitosti a možnost otevřeně říci svůj názor. Ceníme si našich lidí a zacházíme s nimi stejně bez ohledu na to, zda jsou to manažeři, senioři nebo junioři
  • Moderní pracovní prostředí s otevřenými prostory, salonky, relaxačními a tvůrčími zónami, terasy a brzy i naše nová restaurace
  • Skvělí kolegové – rychle rosteme, nyní nás je již přes 600 ve 14 zemích, od Tallinnu přes Prahu až do Istanbulu
  • Odměny za „věrnost“, zajímavé soutěže, ocenění a také balíček základních výhod jako jsou stravenky, příspěvek zaměstnavatele na penzijní či životní pojištění, 5 týdnů placené dovolené, flexibilní pracovní doba, Multisport karta a mnoho dalšího ...

Doplňující informace:

  • Pracovat budete v našich kancelářích na Vyšehradě (3 minuty chůze od stanice metra)
  • Smlouva je na dobu určitou (1 rok), poté prodlužujeme na dobu neurčitou
  • Budeme se těšit na Váš životopis a potěší nás, pokud budete moci nastoupit co nejdříve

Informace o pozici

Místo pracoviště

Na Vítězné pláni 1719/4, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá), čeština (výborná)

Zadavatel

W.A.G. payment solutions, a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

W.A.G. payment solutions, a.s.
Julie Benátská