Hotline

Společnost HI Software a.s. byla založena v roce 2000 v Olomouci. Společnost má dlouholeté zkušenosti s vývojem specializovaného softwaru pro monitoring vozidel. Především s tvorbou automatické knihy jízd a optimalizací dopravy s využitím integrovaných digitálních map. Pomocí takových softwarů zjednodušuje práci dispečerům a firmám šetří náklady.

Systémy přizpůsobujeme konkrétním potřebám uživatelů a naše portfolio klientů tvoří jak velké mezinárodní firmy, u kterých vozový park čítá stovky vozidel, tak malí soukromníci s jednou dodávkou.

Věnujeme se také vývoji mobilních aplikací pro platformy Android, iOS (iPhone, iPad) a Windows Phone.

V únoru 2017 se firma HI Software a.s. stala součástí mezinárodní společnosti W.A.G. payment solutions, která patří mezi šest největších evropských poskytovatelů platebních řešení pro silniční mobilitu. Díky tomuto spojení se pro naše produkty otevírají další trhy v Evropě a zahajujeme vývoj nových produktů.

ADMINISTRÁTOR WEBOVÝCH APLIKACÍ

Naše firma se věnuje vývoji systémů pro elektronické mýto a telematiku.

Do našeho vývojové centra pro telematické systémy hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici “Administrátor webových aplikací”.

Vaším úkolem bude správa webových aplikací pro práci s telematickými daty. Pracovat budete v relativně malém týmu lidí (max. 10).

Co vás bude čekat?

  • Monitorovat provoz aplikací a služeb
  • Analyzovat logy aplikací a databázových serverů
  • Řešit provozní incidenty a problémy
  • Spolupracovat na testování a zveřejňování nových funkcí
  • Zálohování dat a plánování hardwarových kapacit
  • Udržovat provozní a administrátorskou dokumentaci

Co čekáme my od vás?

  • SŠ nebo VŠ vzdělání, nejlépe se zaměřením na IT (není podmínkou)
  • Zkušenosti se správou linuxových serverů a web serverů
  • Základní znalost databázových systémů, ideálně MS SQL server
  • Základní znalost technologií LAN, WAN, VPN, firewall, Load Ballancing, HTTP/HTTPS, SOAP, SSL/Certifikáty
  • Znalost angličtiny pro čtení dokumentace a vyhledávání informací

Důvody proč se k nám přidat?

  • Nabízíme zajímavou práci v prostředí moderní technologické firmy
  • Možnost seznámit se s nejnovějšími technikami pro zpracování telematických informací
  • Máme pružnou pracovní dobu
  • Vzdělávací a jazykové kurzy
  • Penzijní/životní připojištění – příspěvek 2 000 Kč nebo stravenky
  • Roční bonus
  • 5 týdnů dovolené
  • Dáváme možnosti pro osobní růst
  • Nabízíme Multi-sport kartu
  • Akce pro zaměstnance
  • Občerstvení (ovoce, vitaminy, káva, variace čajů..)

Doplňující informace:

  • Pracovat budete v našich moderních kancelářích v Olomouci
  • Potěší nás, pokud budete moci nastoupit co nejdříve

Informace o pozici

Místo pracoviště

Ladova 389/10, 779 00  Olomouc-Hejčín, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

W.A.G. payment solutions, a.s.

 

Kontakt

W.A.G. payment solutions, a.s.
Alena Batelková