Hotline

- Jsme česká společnost s mezinárodní působností
- Jsme vydavateli flotilových karet Eurowag, které slouží k úhradě paliva a mýta
- Našimi klienty jsou zejména dopravní a spediční společnosti
- Již 20 let se neustále rozvíjíme a udržujeme dvojciferný růst
- Naše moderní kanceláře se nacházejí v blízkosti centra Prahy, přímo u metra

IT APPLICATION ADMINISTRATOR

Hledáme nové kolegy na pozici IT Application Administrator, kteří rozšíří řady našeho IT Operations teamu.

Uvítali bychom kolegy, kteří by měli spíše široké IT znalosti, než úzce zaměřené specialisty.
Na této pozici očekáváme samostatnost, schopnost sebe-motivace a velmi týmově orientovaného a komunikačně zdatného jedince, který se nebojí výzev a rád se učí.

Co vás bude čekat?

  • Zajištění provozu ERP systému Microsoft Dynamics (Navision), CRM systému, datových skladů a reportingu (DWH/BI), integrační platformy a dalších aplikací ve společnosti, identifikace kritických míst.
  • Zajištění provozu, rozvoje a nastavení: dohledového systému.
  • Konzultace rozvojových požadavků vázaných na provozuschopnost aplikací s cílem dosáhnout ,požadované funkčnosti.
  • Konzultace požadavků, zadávaných jednotlivými odděleními.
  • Vlastní debugování v aplikačním prostředí.
  • Spolupráce při plánování a řízení rozvoje společnosti v oblasti IT.
  • Součinnost při testování.
  • Technická dokumentace.
  • Dodržování SLA / KPI dané smlouvami a vnitřními předpisy společnosti s použitím systémových nástrojů.
  • Reporting.
  • Spolupráce s externími partnery.

Co čekáme my od vás?

  • Vzdělání nebo praxi z oblasti IT,
  • Prokazatelnou zkušenost s operačními systémy Microsoft Windows a příbuznými aplikacemi, troubleshootingem, change managementem, analýzou hlavních příčin vzniklých IT problémů.
  • Komunikativní (lépe plynulou) znalost anglického jazyka (denní komunikace v AJ v mluvené i psané podobě)
  • Orientační znalost síťových protokolů
  • Orientační znalost Microsoft Active Directory a přidružené služby (DHCP, DNS, Group Policies)
  • Silné analytické dovednosti, schopnost efektivně analyzovat a řešit nastalou situaci, nalézat možná alternativní řešení, znalost testování.
  • Ochotu držet v rámci týmu pohotovost za odpovídající ohodnocení.

Uvítáme pokud budete mít zkušenosti ve některých z následujících oblastí:

  • Microsoft Dynamics (Navision, CRM)
  • Zkušenosti se scriptováním nad Microsoft SQL Server databázemi,
  • Zkušenosti s technologiemi založených na platformě JBoss
  • Zkušenost se skriptovacími jazyky (Powershell, VBS).
  • Kombinovaná zkušenost jak s technickou podporou, tak s projektů zabývající se systémovou integrací.
  • Znalost a zkušenost práce v prostředí využívající ITIL.
  • Certifikaci prokazující požadované odborné zkušenosti.

Důvody proč se k nám přidat?

  • Jsme stabilní a rostoucí společnost s 20letou tradicí
  • Máme pružnou pracovní dobu
  • Vzdělávací a jazykové kurzy
  • Penzijní/životní připojištění – příspěvek 2 000 Kč nebo stravenky
  • Roční bonus
  • 5 týdnů dovolené
  • Dáváme možnosti pro osobní růst
  • Nabízíme Multi-sport kartu
  • Akce pro zaměstnance
  • Občerstvení (ovoce, vitaminy, káva, variace čajů..)

Doplňující informace:

  • Pracovat budete v našich moderních kancelářích na Praze 4
  • Potěší nás, pokud budete moci nastoupit co nejdříve

Informace o pozici

Místo pracoviště

Na Vítězné pláni 1719/4, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, firemní akce, 13. plat

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Angličtina (pokročilá), čeština (výborná)

Zadavatel

W.A.G. payment solutions, a.s.

 

Kontakt

W.A.G. payment solutions, a.s.
Alena Batelková