Eurowag je česká společnost založená před téměř 25 lety. Dnes jsme nejrychleji rostoucím poskytovatelem služeb pro silniční mobilitu v Evropě - se zaměřením na nabídku integrovaného řešení pro silniční dopravu. Ať už se jedná o palivové a mýtné platby, vrácení daní nebo správu vozového parku, jsme zde, abychom našim zákazníkům pomohli s provozem více než 250 000 vozidel v Evropě, Asii a na Středním východě.

SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Co Vás bude čekat?

  • Práce v interním ticketovacím systému
  • Řešení zákaznických požadavků a reklamací, příp. předání odpovědnému oddělení
  • Komunikace s čerpacími stanicemi ohledně autorizace karet
  • Registrace do mýtných systémů
  • Provedení blokací zákaznických karet
  • Zadávání a práce s daty v systému Navision
  • Poskytování informací o jednotlivých produktech

Co od Vás očekáváme?

  • Komunikativní angličtinu - denní kontakt s našimi zahraničními pobočkami/klienty (email, telefon)
  • Znalost němčiny/francouzštiny výhodou
  • Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
  • Aktivní přístup, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost
  • Velmi dobré vyjadřovací schopnosti

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zajímavou práci v mezinárodním a multikulturním prostředí - s více než 15 jazyky, tedy všichni spolu mluvíme anglicky
  • Unikátní kulturu „otevřených dveří“ a inovací, stejně jako závazek k osobnímu rozvoji. Do vzdělávání našich zaměstnanců investujeme velké částky
  • Řadu zajímavých a náročných úkolů, stejně jako ambiciózní cíle růstu společnosti
  • Firemní akce, kde slavíme naše úspěchy, např. grilování na střešní terase s výhledem na Prahu nebo pravidelné teambuildingové aktivity
  • Rovné příležitosti a možnost otevřeně říci svůj názor. Ceníme si našich lidí a zacházíme s nimi stejně bez ohledu na to, zda jsou to manažeři, senioři nebo junioři
  • Moderní pracovní prostředí s otevřenými prostory, salonky, relaxačními a tvůrčími zónami, terasy a brzy i naše nová restaurace
  • Skvělí kolegové – rychle rosteme, nyní nás je již přes 600 ve 14 zemích, od Tallinnu přes Prahu až do Istanbulu
  • Odměny za „věrnost“, zajímavé soutěže, ocenění a také balíček základních výhod jako jsou stravenky, příspěvek zaměstnavatele na penzijní či životní pojištění, 5 týdnů placené dovolené, flexibilní pracovní doba, Multisport karta a mnoho dalšího ...

Doplňující informace:

  • Pracovat budete v našich kancelářích na Vyšehradě (3 minuty chůze od stanice metra)
  • Budeme se těšit na Váš životopis a potěší nás, pokud budete moci nastoupit co nejdříve

Informace o pozici

Místo pracoviště

Na Vítězné pláni 1719/4, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (pokročilá), angličtina (pokročilá)

Zadavatel

W.A.G. payment solutions, a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

W.A.G. payment solutions, a.s.
Julie Benátská