Společnost HI Software Development s.r.o. byla založena v roce 2000 v Olomouci. Společnost má dlouholeté zkušenosti s vývojem specializovaného softwaru pro monitoring vozidel. Především s tvorbou automatické knihy jízd a optimalizací dopravy s využitím integrovaných digitálních map. Pomocí takových softwarů zjednodušuje práci dispečerům a firmám šetří náklady.

Systémy přizpůsobujeme konkrétním potřebám uživatelů a naše portfolio klientů tvoří jak velké mezinárodní firmy, u kterých vozový park čítá stovky vozidel, tak malí soukromníci s jednou dodávkou.

Věnujeme se také vývoji mobilních aplikací pro platformy Android, iOS (iPhone, iPad) a Windows Phone.

V únoru 2017 se firma HI Software Development s.r.o. stala součástí mezinárodní společnosti W.A.G. payment solutions, která patří mezi šest největších evropských poskytovatelů platebních řešení pro silniční mobilitu. Díky tomuto spojení se pro naše produkty otevírají další trhy v Evropě a zahajujeme vývoj nových produktů.

SENIOR DATABASE ADMINISTRATOR - OLOMOUC

Na náš telematický system je napojeno více než 80 000 “chytrých aut”, které jezdí po celé Evropě a zasílají online informace o svém stavu a poloze.

Hlavní náplň práce uchazeče na pozici Senior Database Administrator bude rozvoj a dokumentace databázového modelu a současně provoz databázových instancí na systémové úrovni.

Co budete dělat?

  • Spravovat, rozvíjet a dokumentovat databázový model telematického systému
  • Administrovat databázové instance v prostředí Microsoft SQL Server
  • Navrhovat a realizovat provoz vice instancí databáze v režimu vysoké dostupnosti
  • Navrhovat a relizovat proces automatické zálohy a plány obnovy
  • Analyzovat databázové logy, navrhovat a realizovat optimalizace za účelem zvýšení výkonu
  • Spolupracovat s vývojáři telematického systému

Co očekáváme?

  • Práce na obdobné pozici minimálně 3 roky
  • Velmi dobrá znalost SQL
  • Pokročilá znalost administrace Microsoft SQL Server
  • Znalost noSQL databází nebo zájem o tyto databáze do budoucna výhodou

Co vám můžeme nabídnout?

  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • Stravenky nebo příspěvek na penzijní / životní pojištění
  • Multisport karta
  • Notebook & mobilní telefon
  • Vzdělávací kurzy a školení, jazykové kurzy přímo na pracovišti
  • Flexibilní pracovní doba a možnost práce i z domova
  • Roční bonus
  • Zaměstnanecké palivové karty s výhodnými cenami
  • Moderní & designové kanceláře, relaxační místnost, letní terasa pro oběd i kávu
  • Pravidelné neformální zaměstnanecké akce, teambuildingové aktivity, vánoční večírek
  • Dobrovolnický den a osobní budget pro dárcovství
  • Podpora zaměstnanců při sportovních aktivitách (možnost účasti na různých závodech)
  • Odměna za doporučení nového zaměstnance / kolegy
  • Odměna za věrnost
  • Pracovat budete v našich moderních kancelářích v Olomouci
  • Budeme se těšit na Váš životopis

Informace o pozici

Místo pracoviště

Ladova 389/10, 779 00  Olomouc-Hejčín, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Požadované vzdělání

Vyšší odborné

Požadované jazyky

Angličtina (středně pokročilá), Čeština (pokročilá)

Zadavatel

W.A.G. payment solutions, a.s.

 

Kontakt

W.A.G. payment solutions, a.s.
Alena Batelková