Eurowag je česká společnost založená před téměř 25 lety. Dnes jsme nejrychleji rostoucím poskytovatelem služeb pro silniční mobilitu v Evropě - se zaměřením na nabídku integrovaného řešení pro silniční dopravu. Ať už se jedná o palivové a mýtné platby, vrácení daní nebo správu vozového parku, jsme zde, abychom našim zákazníkům pomohli s provozem více než 250 000 vozidel v Evropě, Asii a na Středním východě.

ÚČETNÍ

Co Vás bude čekat?

  • Zaúčtování pokladen obchodních reprezentantů a jednotlivých středisek
  • Zadávání a třídění faktur za nákup i prodej
  • Příprava podkladů pro DPH
  • Archivace dokladů
  • Provádění kontroly nákupních dokladů k DPH
  • Kontrola věcných a časových souvislostí účetních záznamů

Co čekáme my od Vás?

  • Praxi na podobné pozici
  • Velmi dobrou znalost českých účetních standardů
  • Výhodou znalost mezinárodních účetních standardů (ideálně IFRS)
  • Práce na PC (MS Office), výhodou znalost systému Navision
  • Komunikativní angličtina (ústní i písemná)
  • Analytické schopnosti, aktivní přístup k práci, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zajímavou práci v mezinárodním a multikulturním prostředí - s více než 15 jazyky, tedy všichni spolu mluvíme anglicky
  • Unikátní kulturu „otevřených dveří“ a inovací, stejně jako závazek k osobnímu rozvoji. Investujeme velké finanční částky do vzdělávání našich zaměstnanců
  • Řadu zajímavých a náročných úkolů, stejně jako ambiciózní cíle růstu společnosti
  • Firemní akce, kde slavíme naše úspěchy např. grilování na střešní terase s výhledem na Prahu nebo pravidelné teambuildingové aktivity
  • Možnost pracovat z domova - věříme vám a pokud jsou za vámi vidět pracovní výsledky, tak nám nevadí, pokud budete pracovat z domova
  • Rovné příležitosti a možnost otevřeně říci svůj názor. Ceníme si našich lidí a zacházíme s nimi stejně bez ohledu na to, zda jsou to manažeři, senioři nebo junioři
  • Moderní kanceláře - svěží koncepce pracovního prostředí s otevřenými prostory, salonky, relaxačními a tvůrčími zónami, terasy a brzy i naše nová restaurace
  • Skvělí kolegové – rychle rosteme, nyní nás je již přes 600 ve 14 zemích, od Tallinnu přes Prahu až do Istanbulu
  • Odměny za „věrnost“, zajímavé soutěže, ocenění a stejně tak i balíček základních výhod, jako jsou stravenky, příspěvek zaměstnavatele na penzijní či životní pojištění, 5 týdnů placené dovolené, flexibilní pracovní doba a mnoho dalšího ...

Doplňující informace:

  • Pracovat budete v našich kancelářích (3 minuty chůze od stanice metra C - Pankrác)
  • První smlouva je na dobu určitou (1 rok) a další smlouva již na dobu neurčitou!
  • Budeme se těšit na Váš životopis a potěší nás, pokud budete moci nastoupit co nejdříve

Informace o pozici

Místo pracoviště

Hvězdova 1689/2a, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (pokročilá), angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

W.A.G. payment solutions, a.s.

 

Kontakt

W.A.G. payment solutions, a.s.
Julie Benátská