Společnost Princip a.s. sídlí v Praze, byla založena v roce 1991 a zabývá se vývojem elektroniky s důrazem na nové technologie. V České republice jsme jedničkou na trhu v telematických službách a poskytujeme služby pro 70 000 vozidel.

Cílem je spojovat v našich produktech vyspělá řešení z oblasti elektroniky, softwarového inženýrství a aplikované matematiky. Naším hlavním produktem jsou telematické jednotky pro fleet management.

V únoru 2017 se firma Princip stala součástí mezinárodní společnosti W.A.G. payment solutions, která patří mezi šest největších evropských poskytovatelů platebních řešení pro silniční mobilitu. Díky tomuto spojení se pro naše produkty otevírají další trhy v Evropě a zahajujeme vývoj nových produktů, mimo jiné pro Evropskou mýtnou službu.

WINDOWS ADMINISTRÁTOR

Do týmu vyvíjejícího špičková telematická zařízení používaná v celé Evropě hledáme administrátora lokálních PC a techniky.

Nabízíme pestrou práci při správě velkého množství moderních technologií, možnost postupného zlepšování automatizace i výběru nového hardwaru a nových technologických řešení.

Co vás bude čekat?

  • Údržba a správa interních systémů a výpočetní techniky včetně voip výbavy, projektorů i serverů.

Co čekáme my od vás?

  • Praktickou administrátorskou zkušenost s operačním systéměm Windows
  • Středoškolské vzdělání
  • Schopnost řešit hardwarové potíže, identifikovat problém a zdárně ho vyřešit
  • Uvitáme zkušenost s Unix-like systémy a s SMB serverem

Důvody proč se k nám přidat?

  • Zajímavou práci v mezinárodním a multikulturním prostředí.
  • Unikátní kulturu „otevřených dveří“ a inovací, stejně jako závazek k osobnímu rozvoji. Investujeme velké finanční částky do vzdělávání našich zaměstnanců.
  • Řadu zajímavých a náročných úkolů, stejně jako ambiciózní cíle růstu společnosti
  • Firemní akce, kde slavíme naše úspěchy např. BBQ na střešní terase s výhledem na Prahu nebo pravidelné teambuildingové aktivity.
  • Možnost pracovat z domova - věříme vám a pokud jsou za vámi vidět pracovní výsledky, tak nám nevadí, pokud budete pracovat z domova.
  • Rovné příležitosti a možnost otevřeně říci svůj názor. Ceníme si našich lidi a zacházíme s nimi stejně, bez ohledu na to, zda jsou to manažeři, senioři nebo junioři.
  • Moderní kanceláře - svěží koncepce pracovního prostoru s otevřenými prostory, salonky, relaxačními a tvůrčími zónami, útulné pokoje, terasy a brzy i naše nová restaurace.
  • Skvělí kolegové – rychle rosteme, nyní nás je již přes 600 ve 14 zemích, od Tallinnu přes Prahu až do Istanbulu.
  • Odměny za „věrnost“, zajímavé soutěže, ocenění, stejně jako balíček základních výhod, jako jsou stravenky, příspěvek zaměstnavatele na penzijní či životní pojištění, 5 týdnů placené dovolené, flexibilní pracovní doba, možnost práce z domova a mnoho dalšího ...

Doplňující informace:

  • Pracovat budete v našich kancelářích na Praze 5 (od podzimu na Praze 4 - Pankrác)
  • Potěší nás, pokud budete moci nastoupit co nejdříve

Informace o pozici

Místo pracoviště

Radlická 503/204, 158 00  Praha-Jinonice, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

W.A.G. payment solutions, a.s.

 

Kontakt

W.A.G. payment solutions, a.s.
Alena Batelková