Společnost Princip a.s. sídlí v Praze, byla založena v roce 1991 a zabývá se vývojem elektroniky s důrazem na nové technologie. V České republice jsme jedničkou na trhu v telematických službách a poskytujeme služby pro 70 000 vozidel.

Cílem je spojovat v našich produktech vyspělá řešení z oblasti elektroniky, softwarového inženýrství a aplikované matematiky. Naším hlavním produktem jsou telematické jednotky pro fleet management.

V únoru 2017 se firma Princip stala součástí mezinárodní společnosti W.A.G. payment solutions, která patří mezi šest největších evropských poskytovatelů platebních řešení pro silniční mobilitu. Díky tomuto spojení se pro naše produkty otevírají další trhy v Evropě a zahajujeme vývoj nových produktů, mimo jiné pro Evropskou mýtnou službu.

BACK OFFICE KOORDINÁTOR

Jedná se o pozici zaměřenou především na podporu našich zákazníků, i dalších administrativních procesů ve společnosti.

Co u nás budete dělat?

  • Fakturace servisních zásahů a instalací
  • Kompletace podkladů pro fakturaci
  • Vyřizování souvisejících administrativních úkonů.

Koho hledáme?

  • Středoškolské vzdělání
  • Práce na PC (MS Office)
  • Znalost angličtiny na pasivní úrovni (čtení, psaní)

Co vám můžeme nabídnout?

  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky nebo příspěvek na penzijní / životní pojištění
  • Multisport karta
  • Vzdělávací kurzy a školení, jazykové kurzy přímo na pracovišti
  • Zaměstnanecké palivové karty s výhodnými cenami
  • Skvělá dostupnost – cca 3 min od stanice metra C
  • Čerstvé ovoce na pracovišti
  • Pravidelné neformální zaměstnanecké akce, teambuildingové aktivity, vánoční večírek
  • Dobrovolnický den a osobní budget pro dárcovství
  • Podpora zaměstnanců při sportovních aktivitách (možnost účasti na různých závodech, stojany na kola a sprchy přímo ve společnosti)
  • Odměna za doporučení nového zaměstnance / kolegy
  • Odměna za věrnost a pracovní výkon

Doplňující informace:

  • Pracovat budete v našich kancelářích na Pankráci (3 minuty chůze od stanice metra)
  • Budeme se těšit na Váš životopis a potěší nás, pokud budete moci nastoupit co nejdříve

Informace o pozici

Místo pracoviště

Hvězdova 1689/2a, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

W.A.G. payment solutions, a.s.

 

Kontakt

W.A.G. payment solutions, a.s.
Alena Batelková