Eurowag je česká společnost založená před téměř 25 lety. Dnes jsme nejrychleji rostoucím poskytovatelem služeb pro silniční mobilitu v Evropě - se zaměřením na nabídku integrovaného řešení pro silniční dopravu. Ať už se jedná o palivové a mýtné platby, vrácení daní nebo správu vozového parku, jsme zde, abychom našim zákazníkům pomohli s provozem více než 250 000 vozidel v Evropě, Asii a na Středním východě.

AREA SALES MANAGER (STŘEDNÍ ČECHY)

Co vás bude čekat?

  • Budování nových obchodních příležitostí - akviziční činnost
  • Zajištění plnění prodejního plánu ve svém regionu
  • Samostatné vedení obchodních jednání s majiteli a fleet manažery dopravních společností
  • Vyjednávání obchodních podmínek v rámci nabízených produktů/služeb
  • Zpracovávání nabídek v interním systému
  • Pravidelný kontakt se zákazníky, snaha o rozšiřování portfolia využívaných služeb
  • Spolupráce při řešení reklamací, pohledávek či jiných problémů

Co čekáme my od vás?

  • Zkušenosti na samostatné obchodní pozici podmínkou
  • Profesionální vystupování a vynikající komunikační schopnosti
  • Efektivní tah na branku
  • Zodpovědnost, spolehlivost, organizační schopnosti
  • Matematické a logické schopnosti (zajistit výhodnost pro klienta i pro nás)
  • Řidičský průkaz sk. B, ochota cestovat - jedná se o práci "v terénu"

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Kompletní vybavení pro home office (notebook s dokovací stanicí, monitor, tiskárna) a moderní vybavení do terénu (iPhone, iPad)
  • Služební vůz i pro soukromé účely (Škoda Octavia, po roce možnost vyměnit za vůz dle svých preferencí)
  • Kvalitní podpora na centrále (back office, call centrum)
  • Atraktivní bonusový systém
  • Flexibilní pracovní doba
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky nebo příspěvek na penzijní / životní pojištění
  • Multisport karta
  • Vzdělávací kurzy a školení, jazykové kurzy
  • Pravidelné neformální zaměstnanecké akce, teambuildingové aktivity, vánoční večírek
  • Dobrovolnický den a osobní budget pro dárcovství
  • Podpora zaměstnanců při sportovních aktivitách, možnost účasti na různých závodech
  • Odměna za doporučení nového zaměstnance / kolegy
  • Odměna za věrnost a pracovní výkon

Doplňující informace:

  • Pracovat budete převážně v terénu a formou home office
  • První smlouvu očekávejte na dobu určitou na 1 rok. Další smlouva je již na dobu neurčitou
  • Potěší nás, pokud budete moci nastoupit co nejdříve

Informace o pozici

Místo pracoviště

Středočeský kraj

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu určitou

Benefity

Bonusy/prémie, auto i pro soukromé účely, mobilní telefon, sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, firemní akce, práce převážně z domova, individuální rozvržení pracovní doby

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), angličtina (základní)

Zadavatel

W.A.G. payment solutions, a.s.

Kontakt

W.A.G. payment solutions, a.s.
Julie Benátská