Eurowag je česká společnost založená před téměř 25 lety. Dnes jsme nejrychleji rostoucím poskytovatelem služeb pro silniční mobilitu v Evropě - se zaměřením na nabídku integrovaného řešení pro silniční dopravu. Ať už se jedná o palivové a mýtné platby, vrácení daní nebo správu vozového parku, jsme zde, abychom našim zákazníkům pomohli s provozem více než 250 000 vozidel v Evropě, Asii a na Středním východě.

OFFICE ASISTENT/KA

Co u nás budete dělat?

  • Zajištění služebních cest pro kolegy – rezervace letenek, hotelů, taxi (rezervační systém)
  • Vyřizování škodních událostí spojených se služebními cestami – komunikace s pojišťovnou, aj.
  • Administrativní podpora škodní komise – příprava dokumentace a svolávání komise 1x za kvartální období
  • Psaní krátkých článků týkající se provozu oddělení v anglickém jazyce – udržování intranetové stránky oddělení aktuální
  • Udržování aktuálnosti směrnic oddělení v anglickém jazyce

Co od Vás očekáváme?

  • Pokročilou znalost anglického jazyka (slovem i písmem)
  • Znalost MS Office – zejména Word, Excel, Outlook
  • Zkušenost s vytvářením základní dokumentace (popisy pracovních procesů aj.)
  • Zkušenost v administrativě výhodou
  • Zodpovědnost, orientace na detail, pečlivost
  • Time management
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu

Co vám můžeme nabídnout?

  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky nebo příspěvek na penzijní / životní pojištění
  • Multisport karta
  • Notebook & mobilní telefon
  • Vzdělávací kurzy a školení, jazykové kurzy přímo na pracovišti
  • Flexibilní pracovní doba a možnost práce i z domova
  • Zaměstnanecké palivové karty s výhodnými cenami
  • Skvělá dostupnost – cca 3 min od stanice metra C
  • Moderní kanceláře, relaxační místnosti (jóga, ping pong, stolní fotbálek), letní terasa pro oběd i kávu
  • Čerstvé ovoce na pracovišti
  • Pravidelné neformální zaměstnanecké akce, teambuildingové aktivity, vánoční večírek
  • Dobrovolnický den a osobní budget pro dárcovství
  • Podpora zaměstnanců při sportovních aktivitách (možnost účasti na různých závodech, stojany na kola a sprchy přímo ve společnosti)
  • Odměna za doporučení nového zaměstnance / kolegy
  • Odměna za věrnost a pracovní výkon

Informace o pozici

Místo pracoviště

Na Vítězné pláni 1719/4, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, možnost občasné práce z domova, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (pokročilá), Angličtina (pokročilá)

Zadavatel

W.A.G. payment solutions, a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

W.A.G. payment solutions, a.s.
Julie Benátská