Eurowag je česká společnost založená před téměř 25 lety. Dnes jsme nejrychleji rostoucím poskytovatelem služeb pro silniční mobilitu v Evropě - se zaměřením na nabídku integrovaného řešení pro silniční dopravu. Ať už se jedná o palivové a mýtné platby, vrácení daní nebo správu vozového parku, jsme zde, abychom našim zákazníkům pomohli s provozem více než 250 000 vozidel v Evropě, Asii a na Středním východě.

IT HELPDESK ADMINISTRÁTOR

Co Vás bude čekat?

  • Přijímání požadavků od koncových uživatelů
  • Vyhodnocení, třídění a řešení požadavků na úrovni IT helpdesku, případně předání na další úroveň podpory
  • Pravidelná kontrola systému sloužícího pro proaktivní monitoring aplikací a infrastruktury
  • Správa všech osobních počítačů (příprava, instalace, předávání, opravy, vyřazování aj.)
  • Příprava a aktualizace příslušné dokumentace
  • Tvorba pravidelných reportů a manuálů
  • Spolupráce s dalšími odděleními

Co od Vás očekáváme?

  • Vzdělání v oblasti IT
  • Praxe na podobné pozici min. 1 rok
  • Komunikativní AJ podmínkou (mezinárodní prostředí), další jazyky výhodou
  • Výborná znalost MS Office
  • Orientace v mobilních platformách, jejich instalace a správa
  • Znalost operačních systémů MS Windows 7, 10, atd.
  • Základní orientace v síťové problematice (protokol TCP/IP atp.)
  • Výhodou znalosti/zkušenosti se způsoby a nástroji sloužícími pro hromadný deployment operačních systémů a aplikací

Co vám můžeme nabídnout?

  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky nebo příspěvek na penzijní / životní pojištění
  • Multisport karta
  • Vzdělávací kurzy a školení, jazykové kurzy přímo na pracovišti
  • Flexibilní pracovní doba a možnost práce i z domova
  • Zaměstnanecké palivové karty s výhodnými cenami
  • Skvělá dostupnost – cca 3 min od stanice metra C Vyšehrad
  • Moderní kanceláře, relaxační místnosti (jóga, ping pong, stolní fotbálek), letní terasa pro oběd i kávu
  • Čerstvé ovoce na pracovišti
  • Pravidelné neformální zaměstnanecké akce, teambuildingové aktivity, vánoční večírek
  • Dobrovolnický den a osobní budget pro dárcovství
  • Podpora zaměstnanců při sportovních aktivitách (možnost účasti na různých závodech, stojany na kola a sprchy přímo ve společnosti)
  • Odměna za doporučení nového zaměstnance / kolegy
  • Odměna za věrnost a pracovní výkon

Informace o pozici

Místo pracoviště

Na Vítězné pláni 1719/4, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Benefity

Bonusy/prémie, sleva na firemní výrobky/služby, příspěvek na penzijní/životní připojištění, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, firemní akce

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (pokročilá), Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

W.A.G. payment solutions, a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

W.A.G. payment solutions, a.s.
Julie Benátská