WE are EW - founded just over 25 years ago Eurowag is one of the fastest growing, integrated mobility and payment solution companies in Europe. We focus on finding solutions that simplify the lives of commercial mobility companies.

Our vision is to democratize the on-road mobility industry by creating sustainable financial & technological solutions for the benefit of our industry, society and the environment.

SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉHO ODDĚLENÍ

Pečujte s námi o zákazníky z malých i větších dopravních a logistických firem. Pomáhejte jim zavádět první komplexní službu svého druhu v Evropě.
A ušetřete tak starosti desítkám lidí od majitelů přes účetní až po řidiče kamionu.

Jaká práce na Vás čeká?

• Komunikace s našimi klienty - po telefonu (pasivní linka) a emailem
• Zpracování zákaznických požadavků
• Práce v systému Navision a TMS (Ticket management system) - v obou Vás zaškolíme
• Administrativa
• Ad hoc úkoly dle potřeby

Jak si Vás představujeme?

• Velmi dobré vyjadřovací schopnosti
• Ochota komunikovat po telefonu
• Výhodou praxe na podobné pozici (zákaznický servis / call centrum)
• Znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
• Základní znalost angličtiny
• Orientace na zákazníka, samostatnost, zodpovědnost

Proč věříme, že Vám u nás bude dobře?

  • Nováčky si vybíráme nejen podle dovedností, ale taky podle toho, jestli to budou opravdoví kolegové. I proto je nám spolu v týmech příjemně.
  • Stereotyp u nás nehrozí. Naše práce je různorodá a pořád se vyvíjí. Lidé u nás rychle rostou a ještě po deseti letech se pořád učí.
  • Jsme velcí jako korporát, ale držíme si kus startupové pružnosti. Proto rosteme i během propadů na trhu. A protože vedení nás poslouchá a bere vážně, i vy máte velkou možnost ovlivnit dění ve firmě.

O lidi se dobře staráme a benefity jsou jedním z důkazů:

  • Máme flexibilní pracovní dobu a rádi využíváme home office.
  • 5 týdnů dovolené, 3 sick days a systém kafeterie, kde si sami můžete vybrat ze škály benefitů (stravenky, příspěvek na penzijí/životní pojištění, Multisport kartu, kulturní a jiné aktivity).
  • Zaplatíme vám kurzy, školení a výuku jazyků přímo na pracovišti.
  • Na zaměstnaneckou palivovou kartu tankujete za výhodné ceny.
  • Jeden placený den můžete každý rok strávit jako dobrovolník. Každý z nás má také osobní budget na dárcovství pro organizaci podle své volby.
  • Najdete nás v blízkosti metra. Práci v našich moderních kanceláří nám zpříjemňují zvedací stoly, relaxační místnosti, letní terasa, firemní restaurace nebo stojany na kola a každý den také čerstvé ovoce.
  • Mimo kancelář se rádi potkáváme třeba na pravidelných večerních neformálních setkáních u vína.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Na Vítězné pláni 1719/4, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, mobilní telefon, notebook, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, zdravotní volno/sickdays, firemní akce, dog-friendly office, children-friendly office

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (středně pokročilá)

Zadavatel

W.A.G. payment solutions, a.s.

 

Kontakt

W.A.G. payment solutions, a.s.
Sandra Kastakova