WE are EW - founded just over 25 years ago Eurowag is one of the fastest growing, integrated mobility and payment solution companies in Europe. We focus on finding solutions that simplify the lives of commercial mobility companies.

Our vision is to democratize the on-road mobility industry by creating sustainable financial & technological solutions for the benefit of our industry, society and the environment.

KOORDINÁTOR REFUNDACE DANÍ

Společnost Reamon Tax, a.s., součást skupiny EUROWAG, nabízí jeden z nejpřehlednějších a nejrychlejších systémů vrácení daní, který umožňuje získat zpět značnou část prostředků, které byly vynaloženy při nákupu pohonných hmot a dalších nákladů spojených s přepravou v zahraničí. Transparentní, špičkové a vysoce kvalitní služby z nás dělají spolehlivého obchodního partnera a atraktivního zaměstnavatele.

Jaká práce na Vás čeká?

• Administrativní zastřešení procesu vratek DPH
• Kontrola náležitostí faktur a dokumentů
• Zadávání dat do interních i externích systémů
• Komunikace s klienty (telefonicky a emailem)
• Tvorba reportů
• Spolupráce s kanceláří v Dačicích

Jak si Vás představujeme?

• SŠ vzdělání
• Zkušenosti v administrativě výhodou
• Znalost práce s PC, zejména Excel (funkce vlookup/svyhledat atd.)
• Pečlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu
• Dobré komunikační schopnosti

Proč věříme, že Vám u nás bude dobře?

  • Nováčky si vybíráme nejen podle dovedností, ale taky podle toho, jestli to budou opravdoví kolegové. I proto je nám spolu v týmech příjemně.
  • Stereotyp u nás nehrozí. Naše práce je různorodá a pořád se vyvíjí. Lidé u nás rychle rostou a ještě po deseti letech se pořád učí.
  • Jsme velcí jako korporát, ale držíme si kus startupové pružnosti. Proto rosteme i během propadů na trhu. A protože vedení nás poslouchá a bere vážně, i vy máte velkou možnost ovlivnit dění ve firmě.

O lidi se dobře staráme a benefity jsou jedním z důkazů:

  • Máme flexibilní pracovní dobu a rádi využíváme home office.
  • 5 týdnů dovolené, 3 Health days a systém kafeterie, kde si sami můžete vybrat ze škály benefitů (stravenky, příspěvek na penzijí/životní pojištění, Multisport kartu, kulturní a jiné aktivity).
  • Zaplatíme vám kurzy, školení a výuku jazyků přímo na pracovišti.
  • Jeden placený den můžete každý rok strávit jako dobrovolník. Každý z nás má také osobní budget na dárcovství pro organizaci podle své volby.
  • Najdete nás v blízkosti metra. Práci v našich moderních kanceláří nám zpříjemňují zvedací stoly, relaxační místnosti, letní terasa, firemní restaurace nebo stojany na kola a každý den také čerstvé ovoce.
  • Když není Covid, tak se běžně mimo kancelář se rádi potkáváme třeba na pravidelných večerních neformálních setkáních u vína.

Informace o pozici

Místo pracoviště

Na Vítězné pláni 1719/4, 140 00  Praha-Nusle, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Bonusy/prémie, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, stravenky/příspěvek na stravování, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, závodní stravování, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickdays, firemní akce, dog-friendly office, children-friendly office

Požadované vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Požadované jazyky

Čeština (výborná), Angličtina (mírně pokročilá)

Zadavatel

W.A.G. payment solutions, a.s.

Pozice je vhodná pro absolventy.

 

Kontakt

W.A.G. payment solutions, a.s.
Sandra Kastakova