Eurowag je mezinárodní společnost s centrálou v Praze a pobočkami po celé Evropě. Už přes 25 let děláme silniční dopravu efektivnější, příjemnější a udržitelnější. S naším integrovaným řešením pro silniční mobilitu zvládnou zákazníci vše od palivových nebo mýtných plateb po správu vozového parku.

Jsme jedni z nejrychleji rostoucích evropských poskytovatelů integrované mobility a platebních řešení. Zaměřujeme se na hledání řešení, která zjednoduší život společnostem působícím v silniční dopravě a pomohou změnit odvětví silniční mobility.

Database Administrator (Olomouc)

Na náš telematický system je napojeno více než 100 000 “chytrých aut”, které jezdí po celé Evropě a zasílají online informace o svém stavu a poloze.

Hlavní náplň práce uchazeče na pozici Database Administrator bude rozvoj a dokumentace databázových serverů a databázového modelu, spolupráce s ostatními členy vývojového týmu za účelem odstranění nedostatků a vylepšení produktu.

Jaká práce na Vás čeká?

● Správa, rozvoj a dokumentace databázového modelu telematického systému
● Administrace databázových instancí v prostředí Microsoft SQL Server
● Návrh a realizace procesu automatické zálohy a plány obnovy
● Analýza databázových logů, návrh a realizace optimalizace za účelem zvýšení výkonu
● Reportování do systému JIRA
● Dokumentování realizovaných úprav
● Zapojení do vývojového cyklu dle metodiky Scrum
● Spolupráce s ostatními členy týmu (testeři, programátoři, systémoví administrátoři)

Co očekáváme?

● Minimálně 3 roky prokazatelných zkušeností se správou databázového serveru Microsoft SQL
● Znalost SQL jazyka na středně pokročilé úrovni
● Aktivní přístup k řešeným problémům
● Schopnost organizovat si práci a pracovat samostatně
● Schopnost týmové spolupráce
● Zodpovědný přístup k plnění úkolů
● SŠ nebo VŠ vzdělání
● Znalost angličtiny

Proč věříme, že Vám u nás bude dobře?

  • Nováčky si vybíráme nejen podle dovedností, ale taky podle toho, jestli to budou opravdoví kolegové. I proto je nám spolu v týmech příjemně.
  • Stereotyp u nás nehrozí. Naše práce je různorodá a pořád se vyvíjí. Lidé u nás rychle rostou a ještě po deseti letech se pořád učí.
  • Jsme velcí jako korporát, ale držíme si kus startupové pružnosti. Proto rosteme i během propadů na trhu. A protože vedení nás poslouchá a bere vážně, i vy máte velkou možnost ovlivnit dění ve firmě.

O lidi se dobře staráme a benefity jsou jedním z důkazů:

  • 5 týdnů dovolené
  • 3 sick days
  • Stravenky nebo příspěvek na penzijní / životní pojištění
  • Multisport karta
  • Notebook & mobilní telefon
  • Vzdělávací kurzy a školení, jazykové kurzy přímo na pracovišti
  • Flexibilní pracovní doba a možnost práce i z domova
  • Roční bonus
  • Zaměstnanecké palivové karty s výhodnými cenami
  • Moderní & designové kanceláře, relaxační místnost, letní terasa pro oběd i kávu
  • Pravidelné neformální zaměstnanecké akce, teambuildingové aktivity, vánoční večírek
  • Dobrovolnický den a osobní budget pro dárcovství
  • Podpora zaměstnanců při sportovních aktivitách (možnost účasti na různých závodech)
  • Odměna za doporučení nového zaměstnance / kolegy

Pracovat budete v našich moderních kancelářích v Olomouci.

Budeme se těšit na Váš životopis!

Informace o pozici

Místo pracoviště

Ladova 389/10, 779 00  Olomouc-Hejčín, Česká republika

Typ pracovního vztahu

Práce na plný úvazek

Typ smluvního vztahu

Pracovní smlouva

Délka pracovního poměru

Na dobu neurčitou

Benefity

Sleva na firemní výrobky/služby, notebook, příspěvek na penzijní/životní připojištění, flexibilní začátek/konec pracovní doby, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, školení, kafetérie, občerstvení na pracovišti, příspěvek na sport/kulturu/volný čas, zdravotní volno/sickdays, možnost občasné práce z domova, firemní akce, dog-friendly office, children-friendly office

Požadované vzdělání

Bakalářské

Požadované jazyky

Angličtina (výborná), Čeština (výborná)

Zadavatel

W.A.G. payment solutions, a.s.

 

Kontakt

W.A.G. payment solutions, a.s.
Natalia Nikulina
Nastavení cookies